Dagens Meny 100410

Jag hann inte uppdatera "Dagens Meny" igår kväll, så det kommer nu istället...
Eftersom att det fanns rester kvar så blev den planerade baconsalladen till lunch utbytt mot en kombination av rester.
Igår stod det fest på schemat, vilket resulterade i nattamat (ingen skräpmat dock) och även några öl. Jag brukar hålla mig till torrt vitt vin för att minimera kolhydratintaget, igår föll jag dock dit för några öl.

DAGENS MENY (Lördag 10/4)
Frukost: Äggmjölk med vaniljsmak
Lunch: Stuvad vitkål, bacon och en halv hamburgare i bitar
Mellanmål: Ölkorv
Middag: Karrékotlett, coleslaw, ungstomat med lite ost, en klick beasås
Plockmat: Några bitar kryddig korv
Nattamat: Coleslaw, bacon, riven ost
Dryck: Vitt vin & öl


Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback