Dagens Meny 100411

Idag har varit en mycket konstig matdag, konstiga mål på konstiga tider och i konstiga kombinationer. Det är sånt som händer när man vaknar sent och dessutom vaknar upp dagen efter fest. Som ni kommer att se längre ner så drack jag ett glas funlight saft idag. Normalt sätt dricker jag inte lightsaft/-läsk eller andra saker som förvisso inte innehåller kolhydrater, men som istället innehåller sötningsmedel. Dock tycker jag att det är okej om det händer väldigt sällan. Idag var en sådan dag då jag var sugen på massor, och efter många liter vatten så ville jag så himla gärna ha något annat att dricka. Så jag bestämde mig för att ett glas med svagt blandad funlight jordgubb fick gå bra denna gången.

DAGENS MENY (Söndag 11/4)
Frukost: Äggröra med ost & bacon i
Mellanmål/Lunch/?!?: En mini babybellost, Grädde vispad med vaniljpulver & några hallon, Fläskesvålar + ett glas funlightsaft
Middag: Moussaka & sallad med fetaost i
Kvällssnack: En kokostopp, några mandlar & paranötter


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - viktminskingsbloggen

ser gott ut :D

2010-04-12 @ 09:53:51
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin - viktminskingsbloggen

SV: Det var jättegott så tycker jag att du ska testa.. :)



Ska kika igenom dina recept så man får lite andra middagar med :)

2010-04-12 @ 20:57:52
URL: http://sofija.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback