Dagens Meny 100412

Idag blev det rekord-sen middag. Det har varit fullt upp hela dagen och saker och ting drog ut på tiden, vilket resulterade att våra magar fick middag först för ungefär en kvart sedan. På tok försent i mitt tycke, men mellanmål har hållt mig mätt under dagen.

DAGENS MENY (Måndag 12/4)
Frukost: Äggmjölk med kaffesmak + 1 ostskiva (När vi har ny ost hemma så måste jag alltid provsmaka en skiva, dagens nya ost fick bra betyg!)
Lunch: Matlåda - Moussaka, gurka, fetaost
Mellanmål 1: 1 minibabybell-ost, någon tugga avokado (den var tyvärr övermogen så den gick inte att äta)
Mellanmål 2: 1 minibabybell-ost & en ölkorv
Middag: Matlåda - Karrékotlett & Coleslaw


Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback