Dagens Meny 100421

DAGENS MENY (Onsdag 21/4)
Frukost: Äggmjölk + några ostskivor
Mellanmål: Cashewnötter (Var inte hungrig, men kände att jag behövde energi, så det fick bli några nötter! Jag tror jag är inne i en nöt-period just nu.)
Lunch: Matlåda - Fläskytterfilé i smakrik sås + stekt paprika, champinjon & tomat
Fika: Grädde vispad med äkta vaniljpulver, några hallon nedtryckta i det - in i frysen en stund! = Låtsas glass!
Middag: Wrap fylld med tacokryddad köttfärs, philadelphiaost, tomat


Kommentarer
Postat av: Jenny

Allt såg supergott ut!! :)

2010-04-22 @ 08:15:00
URL: http://kalorigris.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback