Dagens Meny 100428

Dagens matintag har varit väldigt konstigt. På grund av att jag har flängt fram och tillbaka och hela tiden känt mig stressad, så har det inte blivit tid att laga någon mat. Istället har det blivit många "mindre mål". Så vad man skall kalla de olika målen, det är en fråga utan svar...
Dessutom känns det som att det har ledit till att jag har fått i mig väldigt mycket mejeriprodukter, men desto mindre kött/protein. Med tanke på att jag just nu faktiskt känner mig sugen på just kött/fisk så är det säkert så också. Det är härligt när kroppens signaler faktiskt förtäljer något och att man faktiskt kan känna av det. Då känns det som att kroppen är på rätt väg! Jag tror att det är av stor vikt att verkligen försöka lyssna på sin kropp, den har mycket vettigt att säga om man bara lyckas uppfatta dess signaler.

DAGENS MENY (Onsdag 28/4)
Frukost: Äggmjölk med kaffesmak + en ostskiva
Lunch: Makrill i tomatsås, majonäs, cocktailtomater, gurka, LCHF-vaniljyoghurt med linfrökross & kanel
Mellanmål: Några mandlar & paranötter
Plockmat på kalas: Gurkstavar, paprikabitar, rödlöksbitar, guacamole, dipp & en liten bit kyckling på spett
Kvällsmål: Keso med en skvätt grädde & kanel, en ostbit



Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback