Hårt pass & nytt recept...

Jag skrev innan idag att jag skulle ge allt på träningen, och det gjorde jag bannemig också! Det kändes som att det inte fanns något annat val då passet kändes ovanligt hårt. Jag vet inte om passet faktiskt var ovanligt tufft för att vara gympa-stång, eller om det kändes så för att jag tog en tyngre stång än vanligt eller om det helt enkelt berodde på att jag har tränat dåligt senaste veckan. Jag skulle gissa på en kombination! För som sagt så har träningen varit bristfällig senaste veckan, samtidigt som att styrkeövningarna så klart känns tyngre med två kilo extra, men det kändes även som att det faktiskt var ovanligt mycket hopp i passet och lite extra kryddade övningar. Jag klagar dock inte, för det blev verkligen svett & tårar precis som jag önskade.

Nu står det matlagning på schemat och vi skall testa ett nytt recept idag. Det är ett recept som jag har varit nyfiken på länge nu! Självklart delar jag med mig av receptet till er senare. Snart börjar magen kurra så nu är det hög tid att sätta igång.

Ha en trevlig kväll sålänge!

Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback