Hepp hepp, pepp!

Det blev ingen träning igår, men idag däremot blir det gympa-stång för fulla muggar! Jag skall ge allt och även våga mig på en stång som är ett snäpp tyngre än den jag brukar ha. För nu skall det bannemig offras svett & tårar. Det behövs en liten uppryckning och åtstramning för min del vad gäller det mesta just nu. Innerst inne gillar jag ju att kämpa - hårt. Sitter och lyssnar på min tränings-musik-spellista nu och blir peppad. Man skulle kunna säga att det är som att förfesta inför en fest, fast inför träning istället. Kan man kalla det förtränar (även om jag inte tränar)?
Nåja.

Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback