Lästips - Jämförelse viktminskningsmetoder!

För ett tag sedan tog jag upp ämnet angående att LCHF-kost inte behöver vara dyrt (Inlägget kan du läsa HÄR!). Detta gjorde jag för att det ofta är den reaktionen jag möter; "Oj, blir inte det dyrt att äta så?" eller "Jag skulle aldrig kunna äta LCHF, det blir för dyrt!". Nu såg jag att bloggen "Tyckomlchf" också har skrivet ett inlägg som har med kostnader att göra, dock mer fokuserat på vilken stor industri viktminskning har blivit, samt en prisjämförelse mellan olika kända metoder för att gå ned i vikt.

Jag tyckte själv att inlägget var väldigt intressant, tankeväckande och bra skrivet. Därför länkar jag till inlägget HÄR, så att ni också kan hitta dit och få ta del av detta absolut läsvärda inlägg!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv: Haha okej här kommer en liten snabbsumé! :D Jag började upptrappningen med mat i lördags pga att jag svimmade (!) i fredags morse... Vi åkte till läkaren som sa att svimningen troligtvis berodde på ett blodtrycksfall, så det var inget "farligt" i alla fall :) De tog blodvärden och andra sånna prover på mig då också och alla värden var bra så det var också skönt att få bekräftat :) Egentligen hade jag kanske kunnat fortsätta med måltidsersättningen då med tanke på mina värden men jag kände att min kropp nog sa ifrån i och med svimningen, så jag beslutade mig för att börja äta igen :) Nu mår jag prima och mat är såååååå gott haha :D



Hoppas allt är bra med dig också! Kram :)

2010-04-26 @ 16:25:05
URL: http://kalorigris.blogg.se/
Postat av: Marie - Utmaningen!

svar. tack för det:) spännande med halvmarathon! vilket blir det? är sugen på att ge mej på det också så småningom:)

2010-04-26 @ 18:37:43
URL: http://rockspots.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

SV: tack söta du!!

jag har förresten skickat iväg presentkortet nu så du borde få det i veckan förhoppningsvis :D

2010-04-26 @ 19:25:30
URL: http://sofija.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback