Med start idag...

God förmiddag!

Idag är dagen med stort D. Eller skall vi säga med stort U?
Det är ju nämligen start för Utmaningen idag.
Jag har bestämt att jag måste hinna med någon form av träning idag, men det får bli ute i det fria då träningscentrat fortfarande har begränsade påsköppettider. Jag skall på påskmiddag (nummer 2) i eftermiddag, så jag är inte hemma de få timmar de har öppet. Exakt vilken träning det blir, och om det sker innan eller efter påskmiddagen, det återstår att se - men det skall bli gjort!

Nu skall jag planera och pyssla lite här hemma.
Vad det är för något pyssel skall ni få se senare!


Veckomeny ännu ej producerad, någon som har ett bra förslag på någon lättlagad lunch?

Kommentarer
Postat av: Artemis

Hmm, tips på lättlagad lunch...

Kyckling piccata är himla gott och kyclingen blir så saftig! recept är det bara att googla fram. Byt bara ut ströbröd och mjöl mot något LCHF, vet inte vad det skulle kunna bli, kanske malda nötter?



Sallad är gott till med en dressing på t.ex. majonäs, utspädd med lite balsamvinäger och olivolja eller annan god dressing =)



Och ett tips på snabb panering är att lägga allt i en bunke dvs ägg, ost, panering, salt och peppar och kycklingen och bara röra om. Funkar perfekt med små lårfiléer! Fastnar inte all panering är det bara att trycka på den för hand. Sen är det bara att steka i mycket smör och på medelstark värme =)

2010-04-05 @ 14:47:38
URL: http://artemisjukebox.wordpress.com

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback