Morgonträning!

Idag lyckades jag äntligen ta mig för att gå upp ur sängen tillräckligt tidigt för att hinna med ett morgonträningspass. Det kändes så oerhört bra efteråt, så jag har bestämt att det får bli morgonträning imorgon också. Jag visualiserar hur vädret skall vara lika klart och fint som imorse och att jag med lätta steg skall ta mig fram och njuta av friska andetag. Kl. 06.00 skall 6.00 kilometer avverkas i form av jogging! Efter det får det bli några övningar tillhörande utmaningen. När jag har genomfört det så kommer äggmjölken smaka så mycket godare än vanligt.

Med tanke på planerna inför morgondagens morgon så är det nu tid att bädda ner sig i sängen.
Så med det säger jag god natt!

Kommentarer
Postat av: emliscious

ja visst är det underbart efteråt =) man känner sig nöjd med sig själv hela dagen =)

2010-04-14 @ 07:55:53
URL: http://emliscious.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Vad duktig du är!! Önskar att jag också orkade ta mig upp på en morgonpromenad i alla fall, men icke! :P Men det är verkligen underbart de dagar man tränar på morgonen! :)

2010-04-14 @ 09:02:29
URL: http://kalorigris.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback