Ny träningsmusik = Ny energi!

Har precis fyllt på min tränings-musik-lista med lite nya låtar och plötsligt känner jag mig mycket mer peppad inför morgondagens träning! Dock såg jag precis att det är speciella öppettider som gäller på träningscentrat nu i påsk, vilket innebär att de bara har öppet på eftermiddagen imorgon, vilket i sin tur innebär att jag inte kommer kunna träna något pass som jag hade tänkt. Jag skall nämligen på påskmiddag imorgon eftermiddag. Det får helt enkelt bli en joggingtur i det fria istället.

Jag var dock mer peppad på ett pass, då jag idag fick avbryta ett joggingpass efter cirka 2 kilometer då jag blev yr och fick ont i hela kroppen. Det kändes inte alls bra, så det kändes som att det var rätt beslut att avbryta. Jag blir bara så irriterad och besviken när jag inte lyckas genomföra den träning jag har planerat. Det bästa jag kan göra nu är dock att släppa det och samla ny energi inför morgondagens jogging samt ta det lugnt imorgon och lyssna på vad min kropp säger!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej tjejen!

Jag tror att det blir nummer 4, den jag har nu. Gillar nog den bäst. Men kul att kolla vad andra tycker. =)



Glad påsk!

Kramar!

2010-04-02 @ 11:09:00
URL: http://www.giblogg.se

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback