Så ligger det till...

Efter det snabba inlägget nedan så var jag snabb att slänga mig i soffan för en tupplur. Den tuppluren blev lite längre än tänkt, men nu är jag i alla fall vaken och börjar nog bli människa igen. Jag behöver bli lite pigg här, för idag står det intervall och styrka uppskrivet under träning i min kalender. Det är första gången jag skall prova mig på det här med intervallträning, så ni får hålla tummarna för att det går fint för mig på löpbandet. Efter dagens pass kommer det fortfarande återstå två stycken intervallpass till i 20dagars-utmaningen. Jag hoppas att jag kommer att gilla det som träningsform, för det sägs ju vara väldigt effektivt för att optimera sin löpträning.

För övrigt vad gäller utmaningen så känner jag mig ännu mer stressad nu. Kroppen sade promt nej i fredes, så jag valde att lyssna på kroppen och hoppade därför över den inplanerade joggingen på fem kilometer. Det innebär att jag nu ligger fem kilometer back i den redan pressade planeringen. Hur skall det gå, hur skall det gå? Jag vet inte hur det skall gå till, men det SKALL gå!

Nej hörre ni ni, mindre svamel och mera action här nu - off to the gym!

Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback