Rapportering angående Utmaningen

Denna helg har jag legat lite på latsidan både var gäller träningen och att sköta maten ordentligt. Vad gäller träningen så har det blivit två vilodagar i rad. Igår blev det enbart den dagliga kilometern i form av jogging, och idag likaså fast i form av promenad istället. Mitt mål är att de alldra flesta kilometrarna som jag räknar i utmaningen skall vara i form av jogging, men om det bara är någon enstaka som är i form av promenad så är jag mycket nöjd ändå.

Jag måste erkänna att jag känner en viss stress över att hinna med allt i utmaningen. Men det skall gå, det måste gå. Jag får helt enkelt bara ligga i jäkligt hårt från och med imorgon.

Jag tänkte ge er en liten rapportering angående hur långt jag har kommit med utmaningen hittills.

Genomfört! - 1 km/dag gång/löpning
1 av 2
nya träningspass/ 2 nya råvaror/recept ska testas
0 av 3 intervallpass
Genomfört! - 4
saker varje dag att vara tacksam över
1 av 5
stretch/avslappningspass
0 av 6 morgonträningspass
2 av 7
träningspass längre än 60 minuter
19 (varav 18 jogging) km av 8
x 10 km
1½ av 9
minuter höga knän
Ej genomfört - 10 km i ett och samma pass
1½ av 11
minuter i jägarvila
3 (på tå) av 12
minuter i plankan
2 av 13
minuter ”hoppa hopprep”
6 av 14 trappor ska betas av
4 av 15 stycken träningspass
10 (på tå) av 16
minuter ”stå på ett ben” (8 min/ben). (För att öka svårighetsgraden, stå på tå.)
51 av 17 x 10 hopp ( burpees, upphopp, skridskohopp, grodhopp etc)
54 av 18
x 10 armhävningar.
4 av 19 styrkor du har eller saker med dig själv/din kropp, du är nöjd/stolt över, ska skrivas ner
Genomfört! - 20 dagar utan godis, kakor, glass, chips eller liknande

Som ni ser så har jag en hel del kvar, men det skall gå ändå, för det har jag bestämt!

Kommentarer
Postat av: Studentskan

Även om du har en del kvar så är du superduktig! Kämpa vidare! Och tack för kommentaren hos mig :) NU KÖR VI!!!

2010-04-12 @ 10:54:56
URL: http://nyttighetermm.blogspot.com

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback