Allting är inte alltid på topp och det är okej att det är så.

Det känns som att jag har massor av olika saker att skriva om idag; Nytt träningsschema, veckans träning, veckomeny, dagens meny, införa den nya kategorin som jag pratade om, den lilla tävlingen som jag också nämnde, skriva om ämnet "Måttliga mängder" som jag hade tänkt och även ett annat inlägg som jag har funderat på men vill klura på för att det skall bli bra.

Just nu känner jag dock inte för att skriva om något av detta, jag känner faktiskt inte för i princip någonting just nu. Jag vet inte varför eller hur, men en vind av deppighet blåste över mig för en liten stund sedan. Så nu skall jag gå ut och gå med pojkvännen och hunden och hoppas på att det skall få mig på bättre humör. Känner inte för hundpromenad heller egentligen, men något måste jag ju försöka med. För minst av allt känner jag för att sitta här och fortsätta vara deppig.


Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback