Ändrade matplaner

veckomenyn står det att det skall ätas kålgott till middag hemma hos oss ikväll. Något kålgott kommer det dock inte att bli. En vän har bjudit över oss på pizza, som tack för hjälpen med flytt, så vi skall äta hemma hos henne. För mig blir det såklart inte någon pizza, utan jag kommer att beställa en kebabsallad eller kycklingsallad. Det är det fina med LCHF tycker jag - att man faktiskt kan anpassa sig så att det fungerar väldigt bra i de flesta situationer och att man inte är beroende av att veta exakt hur många gram där är av varje sak och så vidare.

Vi skall bege oss om cirka en timme så för mig är det hög tid att hoppa in i duschen. Vilken tid jag är hemma igen är en klurigare fråga, så den låter jag bli att svara på. Men när jag kommer hem så kommer det i alla fall att bli recept, puls och dagens meny här i bloggen!


Kommentarer
Postat av: ellinorpettersson'

Ja broccoli är gott tycker jag! :)

Verkligen, jag brukar gå ut och springa på morgonen vanligtvis när det inte är så mycket snö ute då, och det är härligt. Men att vara ute och gå känns mer uppfriskande det var super härligt, speciellt när det var så lagomt fint väder idag, tummen upp på det (Y)

2010-02-21 @ 15:53:37
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/
Postat av: Laila

nyttigt att ta sallad istället för pizza :P

2010-02-21 @ 18:20:31
URL: http://Lailaaziz.blogg.se.

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback