Att bli hungrig sent på kvällen

Igår kväll, precis innan läggdags, efter att jag hade skrivit "Dagens Meny" så tillkom det en sak till dagens matintag. Precis innan jag skulle lägga mig var jag extremt hungrig, magen skrek efter mat. Alltid när jag blir hungrig när det snart är dags att sova, så brottas jag med problemet: skall jag äta något eller är det onödigt?
För det mesta brukar jag försöka låta bli att äta allt för sent på kvällen. Men när man är så hungrig så att det gör ont i magen och man inte kan tänka på annat än mat, då tycker jag det är bättre att ta något litet att äta så att man kan sova i lugn och ro sen. (Nu skall jag uppdatera gårdagens "Dagens Meny"

Hur brukar du göra om du blir hungrig sent på kvällen?
Äta eller inte äta?

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - viktminsking

SV: jag vill verkligen åka och jag vet att jag hade kunnat klara av att åka själv. Det gäller endast 3 veckor och inte 1 år.



Men det är ett stort beslut och det krävs lite tankar runt om det. Ska göra en +/- lista!!



Som svar på din fråga i inlägget: Är jag hungrig på kvällen brukar jag ta frukt.. :)

2010-02-05 @ 11:25:33
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Karolina

sv; Tack för dina väl valda ord :) Känns bra att folk förstår! och jag är väl medveten om att det är hur jag känner och att det inte gäller hur andra känner. Jag håller på att jobba med självkänslan så jag ska se till att de dåliga känslorna kommer så sällan som möjligt :)

2010-02-05 @ 11:40:12
URL: http://hapiface.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback