Dagens Meny 100217

DAGENS MENY (Onsdag 17/2)

Frukost: Avokado med tonfiskröra & ett kokt ägg

Mellanmål: Kaffe med en rejäl klick vispad grädde & kardemumma

Lunch: Matlåda - Zucchini-Carbonara och riven parmesanost

Mellanmål: 1-2 kesosplättar (Rester från igår, de var lite söndriga hehe) med osockard lingonsylt

Middag: Baconsallad

 


Jag åt plättarna kalla direkt från kylen idag och klickade på lite osötad lingonsylt. Lingonsylt som tillbehör till plättarna kanske låter galet, eller jag vet inte, gör det det?
Oavsett var det faktiskt himla gott, och jag gillade plättarna bättre idag än igår. Vet inte om det berodde på att de var godare kalla, eller om kryddorna hade hunnit gotta till sig lite, eller om det var pågrund av tillbehöret. Ingen aning, men gott mellanmål var det i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Melinda

Vilka fina ord du skrev!



Ja självklart kan man göra alla möjliga saker för att visa omtanke för sina medmänniskor, gör man en liten gest själv, kanske nån annan gör nåt annat så det blir som en liten kedjereaktion eller nåt i den stilen. Alla gester är jättefina.

2010-02-17 @ 22:11:46
URL: http://melindalin.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback