Dagens Meny 100221

DAGENS MENY (Söndag 21/2)

Frukost: En äggröra med salami & riven ost i (Skinkan var tydligen plötsligt slut, så det blev inte skink/ostburgare som det var tänkt)

Lunch: Flygande Kalle (Har inte hunnit lägga upp recept än, men det kommer!) + sallad & kokt broccoli

Middag: Kebabsallad från pizzerian

Mellanmål: En rejäl bit brieost, äggmjölk med vaniljsmak

Jag gjorde en lite mindre sats av äggmjölken, i brist på annat ungefär då kylen ekar ganska tom denna söndag. Men jag blev faktiskt positivt överraskad av hur gott det var idag! Kändes ungefär som när man var liten och fick sådan myskänsla när man satt med en kopp varm oboy och en macka på kvällen. Nu är jag ju dock vuxen, och det var en kopp varm äggmjölk och en bit brieost – men den mysiga känslan var den samma!


Kommentarer
Postat av: Apan trimmar och slimmar med start 105 kg

Det låter jättegott.Jag gillar verklien din låååånga kommentar hos mig. Tack! Du är klok du! By the way. Har du varit inne på www.jogg.se?

2010-02-21 @ 22:51:44
URL: http://guldgris.wordpress.com
Postat av: AMANDAWAHLGREN

hihi gott:D

2010-02-21 @ 23:03:54
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: Stina

Intressant och inspirerande med en blogg med mycket mat och träningsinlägg:)

2010-02-22 @ 08:18:51
URL: http://haglundstina.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback