Dagens Meny 100227

Kvällen igår blev trevlig, men jag lyckades såklart bli dötrött så jag hann inte in här och uppdatera "Dagens Meny" efter att våra gäster hade åkt. Därför kommer gårdagens meny nu istället.

På veckomenyn hade jag planerat in mandelbröd till frukost, dock var jag inte så sugen på det av någon anledning utan jag var mer sugen på något som kändes lättare & drickbart - det vill säga äggmjölk. Så så fick det bli!

DAGENS MENY (Lördag 27/2)
Frukost: Äggmjölk med kaffesmak + en skiva skinka
Lunch: Clubkyckling-tallrik
Mellanmål: Grädde, avrunnen keso och kanel och två skivor skinka
Middag: Fläskytterfilé, curry-coleslaw, stekta champinjoner, sallad, fetaost, gräddsås, beasås
Efterrätt: LCHF-glass med hallon- & vaniljsmak


Dumt nog glömde jag ta bilder på maten igår, så ni får hålla till godo med text denna gången.

Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback