Dagens Meny 100228

Idag stämmer inte mycket överrens med vad det var planerat i veckomenyn för idag. Anledningen till att vi bytte ut lunchen var att vi hade några matlådor över i kylen som vi inte ville behöva slänga. Dock kommer den planerade omeletten ätas till lunch imorgon istället.

Anledningen till att jag bytte ut frukosten är enkel - jag har blivit äggmjölks-beroende!

DAGENS MENY (Söndag 28/2)
Frukost: Äggmjölk med kaffesmak
Lunch: Matlåda - Broccoli- & Blomkålssoppa med knaperstekt bacon & fetaost
Mellanmål: En kokostopp (från frysen)
Middag: Hamburgertallrik; Hemmagjord hamburgare, sallad, gurka, tomat, ost, lök, hamburgerdressing, coleslaw, smörstekta champinjoner
Mellanmål: En mini-babybell


Kommentarer
Postat av: Felicia

sv:ja den måste man verkligen se för att den är superbra ;)

2010-02-28 @ 23:15:32
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Julia

ja:D

2010-02-28 @ 23:20:41
URL: http://juliaberglund.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback