Ekonomiska matval

Det är söndag, vilket innebär planering av den kommande veckans mat och träning.
Just nu sitter jag och svär över att jag inte hittar den kommande veckans reklamblad verken på Ica's eller City gross hemsida och på Netto's hemsida går det ej att klicka upp helgerbjudandena. Jag som ville vara lite ekonomisk i min planering av veckomenyn. Kanske är det så att jag borde svära lite över mig själv också, för att jag aldrig kommer tillskott med att tar bort "Ingen reklam tack!"-lappen på vår brevlåda. Jag vill ju faktiskt ha reklamen så att jag kan jämföra priser på mat.

LCHF-kost
kan ju enkelt bli en relativt dyr kost, därför tycker jag att det känns extra viktigt att kolla efter erbjudande och anpassa sin mat efter vad som är billigt just nu.

Hur brukar du göra?
Planerar du din mat utifrån veckans erbjudande i affärerna?


Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback