En salig blandning av kvällsfunderingar

Nu skall jag samla ihop mig inför sängen och försöka somna.
Imorgon är det dags för vägning igen! Skall bli mycket spännande, känner en stor ovisshet inför resultatet men jag har en liten förhoppning om att jag skall ha gått ner det jag gick upp förra veckan - det vill säga 0,4 kg. Dock har jag ingen som helst aning om vad vågen kommer visa, så det återstår att se.

Efter vägningen, men innan frukosten, har jag planerat att ge mig ut på en rejäl powerwalk. Har varit träningssugen hela dagen och det sitter fortfarande i. Jag har ju planerat att träna först på fredag så då är en powerwalk utmärkt för att stilla behovet av motion till det är dags för jogging på fredag.

Måste även säga att det är så himla kul när ni söta läsare kommenterar! Har fått en hel del kommentarer de senaste, och tycker det är så mycket roligare och mer inspirerande att sporra och bli sporrad när jag har en dialog med er läsare. Tummen upp!

Sitter just nu även och funderar på att jag verkligen måste göra något åt min design här på bloggen. Vill ha en fin och personlig och passande design med praktiska flikar, inte en av blogg.se's tråkiga stilmallar. Måste ta tag i att hitta någon som kan fixa till mig!

Och förresten...min iForm-tidning kom inte idag heller. Barnet inom mig får helt enkelt härdas ytterligare!

Efter detta osammanhängande men sammanfattande kvällsinlägg säger jag: Sov gott och samla energi inför den underbara morgondagen!

Kommentarer
Postat av: Piinky

hehe okejokej :)



Kram

2010-02-17 @ 23:27:01
URL: http://piinkys.webblogg.se/
Postat av: Emmas Form - träning, kost & vikt

Visst är det kul när man känner sig träningssugen och att det inte bara är sånt som man "måste" göra! :)

2010-02-17 @ 23:53:05
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: Therese Zätterqvist

Hej hej hej!



Såg att du lämnat en liten comment och undrat var jag tatt vägen. Har haft så grymt mkt i livet med jobb, flytt etc etc.. blev lite mkt där. Ska försöka komma igen nu och hoppas att intresset är större när SNÖN SMÄLTER!



Vi har ännu en bloggjogg grupp på G i Norrköping nu. :)



Hur går det för dig, segt med snön också eller?



Kram, Therese

2010-02-18 @ 07:31:09
URL: http://bloggjoggen.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback