Följande ord får avsluta min dag...

Nu är det sovdags för mig!
Och vet ni vad?
Det må så vara hänt att jag kommer att låta lite rolig nu kanske..
...Men jag längtar till frukosten imorgon, bara för att det står äggmjölk på schemat!
Jag som från början kände mig ganska besviken på denna äggmjölk som jag då tyckte var enormt överskattad, jag sitter plötsligt och längtar efter den. Helt och hållet på grund av upptäckten av hur underbart gott det blev med lite kaffe i. Där ser man hur mycket smaksättning kan förändra och avgöra. Det betyder absolut att jag måste fortsätta att testa mig fram med olika smaksättningar på äggmjölken. Dock skall det inte testas något alls imorgonbitti - för då är det enbart den underbara kaffeäggmjölken som gäller! Mums!

God natt bloggvärlden!


Kommentarer
Postat av: Elins viktblogg

Hej! trevlig blogg. Jag ska köra med GI så hit kommer jag komma och läsa dina recept! Kolla gärna mina recept jag lagt upp. GI och LCHF är ju nästan samma sorts diet va? :)

2010-02-26 @ 00:15:56
URL: http://vanillacupcakes.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback