Framsteg på löpbandet!

Förresten så blev jag dessvärre ensam på den första "bloggjoggen" idag. Det hindrade dock inte mig från att ta en tur på löpbandet! Jag joggade 3 km precis som sist MEN, jag lyckades göra det snabbare än sist. Tiden i sig kanske inte är någon tid att skryta med, men eftersom att jag har bestämt mig för att bara jämföra mig med mig själv, så är varje förbättrad tid en bra tid. Idag tog det 21 minuter och 6 sekunder, det vill säga en förbättring på 49 sekunder.

Även denna gången var jag halvt döende precis efter, men gud vad skön känsla jag hade i kroppen på vägen hem!

Kommentarer
Postat av: Studentskan

Härligt!! Och det finns ju absolut ingen anledning att jämföra med någon annan än sig själv! Det är ju en själv man gör det för. Tänkte på det idag, man kommer väldigt nära sig själv när man tränar liksom. Koncentrerar sig bara på sig själv, hur man känner, vad man orkar, hur man andas osv. Rätt skönt ändå :)

2010-02-04 @ 22:39:36
URL: http://nyttighetermm.blogspot.com/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback