Fynda på Stadium!

Igår promenerade jag ner till Stadium i city för att se om de hade kvar den pulsklocka som de har haft på erbjudande nu ett tag. Det visade sig dock att de hade betydligt fler saker på erbjudande....
Min plånbok fick lida igår om man säger så, men med tanke på att allt var saker jag hade köpt förr eller senare så kommer min plånbok tjäna på det i längden med tanke på vad jag fick ge för sakerna.

+

 

Vad tror du att jag fick ge för hela detta kalaset?

Jo, det skall jag be och få tala om - ynka 995 kr.

 

Löparskor från Nike - 99 kr (Ordinariepris 499 kr. Jag frågade om anledningen till priset var att de var urkassa, men absolut inte. Det var bara det att de bara hade två par kvar av modellen och reade ut det sista från förra säsongen)

Löpartights från Nike - 299 kr (Ordinariepris 599 kr)

Två träningslinnen från Nike - 199 kr (Ordinariepris 179 kr styck)

Pulsklocka från Soc - 199 kr (Ordinariepris 499 kr)

Tränings/mys-zipptröja i Velour från Nike - 199 kr (Ordinariepris 399 kr)

 

Jag var helt till mig när jag kom hem med sakerna igår! Är supernöjd med allting.

Det känns så roligt med fräscha & snygga träningskläder och lite roliga saker, I love!

 

Det var såklart pulsklockan jag inveg imorse, hur det gick och hur det fungerar skall jag skriva ett inlägg om lite senare idag. Nu skall jag fortsätta med tvättning och även ta tag i städningen - till dess, rusa iväg till närmsta Stadium och se om ditt Stadium har lika bra erbjudande!


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

haha ja men jag föredrar när de stirrar än när de gnäller. lättare att ignorera :P

2010-02-21 @ 11:21:03
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Varsegod! :)

Men vilka fynd! :D

2010-02-21 @ 14:45:28
URL: http://ingapauser.blogg.se/
Postat av: Marika !

nya träningskläder är ju alltid kul !

man vill nästan gå och träna mera då . haha.

bra blogg btw ((:

2010-02-22 @ 14:24:35
URL: http://missmourujarvi.blogg.se/
Postat av: Marika !

nya träningskläder är ju alltid kul !

man vill nästan gå och träna mera då . haha.

bra blogg btw ((:

2010-02-22 @ 14:24:35
URL: http://missmourujarvi.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback