God natt!

De senaste två dagarna har jag inte hunnit uppdatera alla de inlägg jag hade velat. Som tur är så går det ju att ta igen i efterhand så att säga. Imorgon skall jag försöka hinna uppdatera en del tankar, bland annat funderingar kring att gå på kalas (och andra liknande bjudningar) när man äter en kost som inte innefattar allt. Det är nämligen så att jag skall på just kalas imorgon, en av de finaste människor jag vet har fyllt år, min kära pappa.

Imorgon bitti blir det morgonpromenad, ja det blir det bannemig! Så vi hörs efter morgonpromenad & en härlig lördagsfrukost. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

sv; I juni 2009 nådde jag mitt mål :)Jag äter fortfarande mindre kolhydrater nu än innan viktresan, dock äter jag kolhydrater. Exempelvi quinoa istället för ris/pasta. Surdegsbröd istället för vitt rostbröd osv. :)



Kram!

2010-02-20 @ 12:37:56
URL: http://www.kakhusets.se

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback