God natt..eller god morgon menar jag!

God morgon!
Nu kanske ni tycker att mina tidiga morgnar börjar bli lite väl tidiga. Jag är beredd att hålla med.
Det är så att jag hade tänkt vara på gymmet vid klockan 06.30 när de öppnar, så jag hade tänkt gå upp vid 05.30. Bara det att när klockan var 04.50 så gnällde hunden ute i vardagsrummet och hade fastnat med sin tass, så jag gick upp då för att kolla och hjälpa henne. Sen kändes det onödigt att gå och lägga sig igen för jag insåg att jag nog skulle vara dötrött när jag skulle upp på riktigt. Så jag stannade uppe helt enkelt och har nu vägt mig och kaffet står på bryggning. Därför tänkte jag nu hämta en kopp kaffe och sedan uppdatera viktloggen!

Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback