Håll tummarna och ge mig min tidning!

Minns ni att jag beställde en prenumeration från iForm för cirka två veckor sedan?

När jag gjorde beställningen så var det faktiskt mestadels för att man fick en bra löparjacka till ett bra pris, vilket jag behövde. Efterhand har jag dock mer och mer sett fram emot läsningen också. Så varje dag nu i minst en vecka har jag sprungit ut till brevlådan som ett liten förväntansfullt barn som väntar på att premien från deras bokklubb skall dyka upp.

Ett flertal gånger har jag öppnat brevlådan och sett en adresserad tidning och tänkt "YES!" men...det har stått följande på tidningarna:
Studentliv
Metro Student
Kicks
Umeås tekniska högskola (Ursäkta men, varför!?!)
La redoute

...men inte en endaste tidning med texten iForm.
Det lilla barnet inom mig börjar bli otåligt, så idag håller vi tummarna för att brevbäraren agerar jultomte! Okej?

Kommentarer
Postat av: Emmas Form - träning, kost & vikt

Konstigt! Beställde också en tack vare löparjackan..fick min första tidning förra veckan nån gång!

2010-02-17 @ 23:54:50
URL: http://emmasform.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback