Hej å hå, kämpa på!!!

God kväll kära läsare!

Idag har jag trotsatt det skånska yrvädret rejält!
Trots snö, kraftig vind och lite för tunna kläder så blev det promenad hem från stan idag.
Det resulterade dock i att jag totalt hade bytt stil när jag kom hem. När jag ställde mig framför spegeln såg jag Fjortis-möter-EMO; Tre ihopklumpade ögonfransar på varje öga och rent svart under ögonen.

Men jag måste säga att det på något märkligt sätt ändå kändes väldigt bra att pulsera genom snön och kämpa mig fram i motvind när bussen full med människor körde förbi mig. Känslan av att kämpa ger mig adrenalin har jag kommit på. Såklart är även känslan av att "vara duktig" upplyftande! (Nu blev jag träningssugen! Måste vänta till torsdag, måste vänta till torsdag. Laddar med energi!)


Bildkälla

Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback