Hör och häpna...Morgonstund har guld i mund

God morgon!

Nu skall ni få höra...
Jag har plötsligt börjat gilla att gå upp tidigt på morgnarna även när jag inte måste så att säga.
Det är inte dirket så att jag tycker om att plåga mig själv upp ur sängen när ögonen bara vill stänga sig igen och kroppen inte vill röra sig en milimeter. MEN jag gör det ändå för att jag gillar att vara uppe tidigt, när jag väl är uppe så att säga. Det bästa är att komma upp redan runt klockan 6 som jag gjorde igår. Då stack jag dessutom iväg och tränade det första jag gjorde, och åt frukost först när jag kom hem igen. Helt underbart!

Det där med dygnsrythm kan nog vara min grej ändå!
Jag kan om jag vill.
Och gud vad jag vill!

Kommentarer
Postat av: Visan

Jag älskar mornar :) Man får så mkt gjort, fast kl 5 går jag upp till jobbet så jag hinner inte så mkt på morgonen, men på helgerna är det skönt!

2010-02-09 @ 08:27:07
URL: http://visansgoda.blogg.se/
Postat av: Artemis

Själv är jag en missförståd kvällsmänniska... Jag har försökt lära mig att gå upp tidigt många gånger men jag bryter ihop efter ett par veckor. Visst det är bara att gå lägga sig tidigt säger många och det har jag också försökt. Då vaknar jag mitt i natten och kan inte somna om. I teori är det mycket som funkar...

Men jag kan hålla med om att det kan vara skönt ibland att gå upp tidigt och få så mycket gjort. Jag skulle definitivt göra det om jag mådde bra av det =)

2010-02-09 @ 15:24:19
URL: http://artemisliv.wordpress.com
Postat av: Studentskan

Damn, you go girl! Nöjd att jag pallrade mig upp klockan halv åtta idag jag, trots att skolan inte började förrän tio haha :p Morgonträning har jag nog en bit kvar till tror jag ;)

2010-02-09 @ 15:38:07
URL: http://nyttighetermm.blogspot.com/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback