Huvudvärk och god natt!

Ikväll har jag haft en vän över på middag, filmtittning & till och med övernattning, det är därför uppdateringen har varit i princip lika med noll. Imorgon blir det faktiskt middagsgäster igen, men jag skall försöka hinna med att blogga på dagen. Vad jag gör uppe vid denna tiden har jag ärligt talat ingen aning om egentligen, så jag skall nog ta och lägga mig nu. Dock har jag fått en hemsk huvudvärk och genast funderar jag på om det kan bero på kolhydrat/socker-chock, kan det det? Någon som vet?

Nåja, vilket som får vi hoppas att jag lyckas sova bort det.
Imorgon tänkte jag och min sambo ta årets första utomhus-joggingrunda!
Spännande, spännande.

Kommentarer
Postat av: simone

Hallå pudding! hoppas du haft/har en grym lördagskväll! Önska dig godnat nu, hinner inte skriva det senare - då är det dans på barborden ;)

2010-02-27 @ 23:42:11
URL: http://fattybom.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback