Idag börjar bokrean!

Idag börjar Sveriges berömda bokrea, vilket antagligen är bokaffärernas och läslusarnas bästa tid på året. Själv skulle jag gärna kasta mig iväg till Akademibokhandeln som ligger i närheten och frossa i böcker med röda lappar på. Jag skulle leta efter kokböcker (gärna med lågkolhydratkost), träningsböcker, böcker om fysiskt och psykiskt välmående i allmänhet. Jag skulle även leta efter verklighetsbaserade böcker om missbruk, psykisk sjukdom, barn med svår uppväxt och liknande då det är ämne som intresserar mig.


Dessvärre tror jag inte att plånboken tillåter några bokköp just nu, trots de låga priserna. Dessutom har jag fortfarande en hel hög med böcker som jag ännu inte har hunnit läsa.

Är bokrean något för dig?
Kommer du att bege dig ut i trängseln bland bokhyllorna eller väljer du att stanna hemma och shoppa dina böcker över internet?
Har du siktet inställt på något speciellt i bokhyllorna?


Kommentarer
Postat av: GABRIEL

Jag lottar ut en skit snygg nit tshirt på min blogg! Var gärna med och tävla :D

2010-02-25 @ 10:29:31
URL: http://gabriel.blogg.se/
Postat av: emliscious

hello =) s¨åg din fråga i min blogg- ja för mig funkar det bäst att köra cardio innan styrka. har alltid känt att det ger mig bäst. har det väldigt motigt att gå upp på löpband efter styrka. styrkan är min belöning efter löpningen =)



ps I love your blogg!!!

2010-02-25 @ 10:49:47
URL: http://emliscious.blogspot.com/
Postat av: M

Niiice :D

2010-02-25 @ 11:17:54
URL: http://conler.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback