Lättnad, Nöjd & Melodifestival...

Kalaset gick kalas! (Höhö)
Det serverades baconlindad kyckling, pressad potatis, cafe de paris-sås och en härlig sallad.
Med andra ord räckte det att låta bli att ta potatis för att middagen skulle bli perfekt för mig. Till efterrätt var det kaffe, äppelkaka och vaniljsås och då nöjde jag mig fint med en kopp kaffe eller två.

Dock åt vi middagen redan vid 15-tiden, vilket är mycket tidigare än vad vi brukar äta. Därför hann jag bli lite hungrig och har precis mumsat i mig en god mellanmålstallrik. Lite senare väntar en spännande liten efterrätt...
Vad det är för något får ni veta senare när jag presenterar Dagens Meny!

Just nu roar jag mig med att sitta nersjunken i soffan med en mysig filt runt mig, tända ljus på bordet och Melodifestivalen på tvn. Mysigt som bara den, trots att pojkvännen min befinner sig i andra rummet framför datorn. Melodifestivalen är inte direkt hans favorit och han hade en sak att göra på datorn som är betydligt mer i hans smak. Då finner jag absolut ingen anledning till att tvinga ner honom här brevid mig. Det finns så mycket tid att spendera tillsammans vid andra tillfällen!

Jag är inte heller någon superfantast vad gäller Melodifestivalen, tycker dock det är ganska trevligt. Än så länge har jag hunnit imponeras av Elin Lanto's snygghet och Darins energi och hans låt som var ganska bra!

Kommentarer
Postat av: Lillasyzter

hoppas du får en mysig lördagkväll :)

2010-02-20 @ 20:59:51
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Postat av: Studentskan

Jag befinner mig i samma position; soffa, ljus, filt och ingen pojkvän närvarande. Mys mys :) Melodifestivalen skippar jag dock! Fortsatt trevlig lördagskväll till dig!

2010-02-20 @ 21:27:48
URL: http://nyttighetermm.blogspot.com/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback