Lax med smak av grekland

Detta recept fann jag på www.lchfrecept.com.

LAX MED SMAK AV GREKLAND
(2 portioner)

2 portionsbitar Lax
100 gram Fetaost
100 gram Creme fraiche
Oliver
Körsbärstomater (Går såklart bra med vanlig tomat också, det var det jag hade hemma)

Lägg laxen i en smörad ugnsfast form.
Mixa fetaost och creme fraiche till en slät creme. Bred ut krämen på laxbitarna.
Lägg på några oliver och körsbärstomater.

Tillagas i ugnen 175 grader i ca 20 minuter.


BETYG: Helt okej laxrecept! 4,5/7


Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback