LC-drinken "Zero Passion"

Detta recept kommer ursprungligen från "Olas bästa GIdrinkar"

LowCarb-Drink: ZERO PASSION

(1 Drink)

5 cl Gin
2 cl Funlight Hallon (Jag hittade inte det, så jag körde med Funlight Jordgubb)
Sprite Zero
0,5-1 Passionsfrukt (Orginalreceptet säger 1, jag tyckte det räckte med en halv)
Is

Blanda gin, koncentrerad saft och innanmätet i en passionsfrukt (kärnor och allt skall med! Det ger mycket smak)
Tillsätt is och fyll sedan upp med Sprite zero. Lyxa till det med ett sugrör!


Betyg: 5/7
Enkel & god drink!



Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback