Lyx-smoothie med smak av äppel & kanel

LYX-SMOOTHIE MED SMAK AV ÄPPEL & KANEL
(1 Portion)

½ dl Kesella
1-2 dl Vispgrädde (Jag höftade lite, så vet inte exakt)
1 Äppel
Ca. ½ tsk Kanel

Ta fram en stavmixer (eller liknande) och en skål som det går att mixa i.
Skala ett äppel, dela det i bitar och lägg ner i skålen.
Tillsätt kesellan och grädden, mixa till en flytande men lite "grötig" konsistens.
Smaka av med kanelen och mixa lite mer!
KLART!

Om du äter LC-kost så tänk på att frukt innehåller mycket nyttigheter, men också en del kolhydrater. Jag äter därför inte frukt särskilt ofta, utan använder det som godis/efterrätt ibland på helgen, som t.ex. i denna smoothie!


Betyg: 4,5/7


Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback