Morgondagen...

Det är ju herregud onsdag idag, vilket innebär att det är torsdag imorgon, vilket i sin tur innebär att det är dags för veckans vägning imorgonbitti! Det slog mig alldeles precis. Denna veckan har jag inte några verken gissningar eller några specifika förhoppningar inför veckans viktresultat, men såklart är det alltid trevligast med ett minus.

Jag känner mig redan kryare än innan, så att jag hoppas på att jag bara hade någon tillfällig liten svacka idag och att jag är lika pigg och energifylld som vanligt imorgon igen. Så länge jag känner mig helt bra imorgon så är planen att jag skall ta en rejäl morgonpromenad efter vägningen, sedan skall jag försöka få pluggat lite under dagen. Efter pluggningen tänkte jag belöna mig själv med att köra styrketräningen som inte riktigt blev av idag. Instruktören gav ju mig dock ett litet styrketräningsprogram som jag testade på så smått och det verkade roligt och kändes jätte bra, så jag ser fram emot att få testa det på riktigt för första gången imorgon!

Nu får jag dock gå och lägga mig om jag skall komma upp till min morgonpromenad och kunna njuta av den sköna stunden på morgonen då det fortfarande är mörkt ute och större delen av landet ligger stilla i sängen.

Sweet dreams...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej ! Jag bor i ett av Borås värsta kvarter tyvär! :(

Och på just den gatan jag bor på har det rappoterats mest våldtäkter i området :/ Förstår du varför jag vill flytta? Skit hemskt att bo här. usch ! Speciellt när man vart med om det en gång redan..

2010-02-24 @ 22:56:10
URL: http://soturien.bloggplatsen.se
Postat av: HANNA - rock & roll satisfies my soul

Det var faktiskt väldigt gott, hihi! :}

Hoppas du har haft en bra dag :}

kram, http://hannaest.blogg.se

2010-02-24 @ 23:01:19
URL: http://hannaest.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej! Hittade hit och vill bara säga att du har en väldigt fin och inspirerande blogg! Jag hoppas du får en fin dag!

2010-02-25 @ 06:23:42
URL: http://emmlans.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

åhh tack för tipsen :D du verka vara så bra på det är med mat och hälsa :D

jag suger och stoppar i mig allt jag bara har lust för XD

2010-02-25 @ 09:41:35
URL: http://linnlay.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback