Ny kategori - Tips på bra varor & produkter

Igår skrev jag ju att jag tänkte introducera en ny kategori här i bloggen, och det tänker jag göra alldeles precis nu!

Tanken med den nya kategorin är att jag där skall tipsa om olika varor och produkter som t.ex. innehåller ovanligt lite kolhydrater för att vara av sin sort, eller spännande ovanliga produkter som är användbara.

En hel del matvaror kan ju nämligen variera ganska mycket i kolhydratinnehåll från märke till märke. Därför är det svårt att säga t.ex. "Choklad innehåller si och så mycket kolhydrater" för det är väldigt olika beroende på vilket märke och vilken sorts choklad det är. Det säger ju egentligen sig självt med tanke på att det beror helt på vad tillverkaren stoppar i produkten.

Jag har ju redan skrivit några inlägg som skulle passa i denna kategori. T.ex. har jag tipsat om pesto och jordnötssmör som har lågt kolhydratinnehåll och är ekologiska.

Dock har jag insett att dessa tipsen lätt faller bort ganska snabbt bland alla blogginlägg, och plötsligt är det färre personer som hittar dem och kan ha nytta av dem. Om de däremot ligger i en egen kategori så kan ni enkelt klicka in i kategorin precis när ni vill, och se vad det finns för bra produkter, eller kanske rent utav se om ni hittar en speciell vara som ni vill veta något om!

Låter detta som en bra idé?
Respons från er läsare är toppen, för det är ju ni som skall läsa!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Jordnötssmör funkar ju till allt. Utom räkor.



Sv: Här http://www4.arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=14867



Är vad den består av :P

2010-02-22 @ 22:18:16
URL: http://alltutom.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback