Pluggtips

God morgon, eller vi skulle kunna säga god förmiddag!

Har faktiskt varit vaken sedan strax efter klockan 7, gick upp tidigt för att plugga.
Kan ni gissa hur mycket jag har hunnit plugga?
Ingenting! För min motivation är nere på noll. Jag vet om att det börjar bli väldigt bråttom med det paper jag skall skriva, ändå kan jag inte förmå mig att ens läsa lite. Hopplöst!

Någon som har något bra tips för att få upp motivationen för plugg?
Eller något annat tips som gör att man pluggar i alla fall?

Kommentarer
Postat av: Artemis

Hej! Trevlig blogg du har :)

Tyvärr har jag inga bra pluggtips direkt... Har också svårt med motivationen...

Hittar du något så säg gärna till :)

Ha det bra!

2010-02-06 @ 16:17:50
URL: http://artemisliv.wordpress.com
Postat av: Jenny

Hej :)

Har du något drömyrke? Om du har det kan du tänka "om jag inet kan det här får jag sämre betyg och då kanske jag inte kan bli ..."



Ett annat bra sätt att hålla motivationen uppe är att börja plugga i god tid. Även om det är flera veckor kvar till ett prov ken det vara bra.



Att plugga är som at städa: det är grymt tråkigt, men det känns så jävla bra sen när man är klar!



Hoppas det funkar ^^

2010-10-13 @ 15:33:38

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback