Skinkröra Deluxe

Jag haft en del för mig under dagen så det har inte blivit så mycket tid för uppdatering, men nu tänkte jag slänga in ett utlovat recept här.

Man kan säga att detta recept är ytterliggare en version av min skinkröra.
Jag har ju tidigare tipsat om att den går att variera efter smak, t.ex. genom att riva ner lite gurka i den. Men den nya förändringen tänkte jag faktiskt lägga upp som ett eget recept då jag faktiskt fann det i en annan blogg, nämligen i DENNA bloggen.

Jag har även valt att ge röran ett litet namn, för att det inte skall finnas två recept med samma namn i receptlistan.

SKINKRÖRA DELUXE
Avokado
Majonäs
Skinka
Ev. en skvätt citron

Strimla skinkan i småbitar. Gröp ur och mosa avokadon. Blanda ihop alla ingredienserna - Klart!

Passar bra både till förrätt, mellanmål och frukost!


BETYG: 5,5/7
Snabbt, enkelt & mycket gott!



Kommentarer
Postat av: lovisa

men tack!:) jadu. jag försökte ett antal gånger då jag bara gav upp. jag har inget direkt svar på det utan jag nådde väl bara botten och gav mig fan på att jag skulle klara det, och så fort jag märkte att jag tappade kilon och min kropp förändrades skapade det bara mer och mer motivatioN! men, något som jag tror hade stor betydelse var att jag inte åt något onyttigt, inget alls. nu unnar jag mig lite nu och då för jag har nått mitt mål men inte då! :)

2010-02-23 @ 18:58:11
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Min helg var helt underbar! Gjort idag då? :)

2010-02-23 @ 18:58:57
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: sandra

svar: ja det är hur kul som helst med pulka, haha!

2010-02-23 @ 19:55:26
URL: http://[email protected]
Postat av: lovisa

vad glad jag blir att höra att du inte bara är ute efter att gå ner i vikt! tycker det är så överdrivet nu för tiden, alla tjejer vill väga 45 kg men tänker inte på att det inte är hälsosamt att knappt har någon muskelmassa på kroppen! nej precis, jag la om kosten helt och hållet och började träna. vanerna ändrades väl lite exempelvis på helgerna då man tidigare åt godis/onyttigheter, så på så sätt var det jobbigt, man fick ju som abstinens men det går om man bara vill! och du har kommit en BRA bit på vägen eftersom jag märker på dig att du har motivationen och det är det viktigaste! du ska LÄNGTA till träningen och känna hur bra du mår av det! :)

2010-02-23 @ 20:26:18
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

åhh det skulle jag aldrig bli mätt på XD

2010-02-23 @ 20:26:22
URL: http://linnlay.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback