Träningsschema v.8

Veckans Meny är fortfarande inte helt komplett, men jag sysselsätter mig med att reda ut de sista detaljerna just nu.

Däremot Veckans Träning är inplanerad. Jag var inte sen med att planera in träningen då jag är helt exhalterad över att äntligen få träna tre gånger på en vecka, det känns som att jag kan hinna med så mycket mer då.

VECKANS TRÄNING V.8
Måndag: Step (Alltså redan avverkat!)
Onsdag: Gymmet med instruktör
Lördag: Jogga!

Ja, som ni ser så skall jag nu även börja lyfta skrot, pumpa muskler och stå framför spegeln på gymmet och spänna mig med de andra muskelknuttarna (Eller hur var det nu? He..he..). Jag har bokat en instruktör som skall hjälpa mig att sätta ihop ett bra styrketräningspass som passar mig och mina träningsvanor.

Det är inte första gången jag tränar styrketräning på gym, jag har gjort det förr i kortare perioder. Första omgången jag tränade på gym var när jag precis hade fyllt 15 år och då ville jag nog mest göra det enbart för att jag äntligen fick (15årsgräns på gymmet). Så då använde jag väll ungefär ett halvt 20-klippkort, sedan tröttnade jag. Det är ungefär så mina styrketräningsvanor har sett ut på senare år också; Jag har bestämt mig för att börja träna styrketräning, så har jag hängt på gymmet några gånger, sedan har jag lagt av igen. För att sedan börja igen efter kanske 1-2 år. Så min styrketräningsvana på gym är alltså inte särskilt stor. Jag ser dock fram emot att komma igång med det nu, på riktigt denna gången!

Kommentarer
Postat av: Augi - modeblogg

Hejsan!

Hoppas att du har haft en bra dag! Kika gärna in på min nystartade modeblogg och säg vad du tycker! :D Kram Augi!

2010-02-22 @ 23:36:41
URL: http://augi.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback