Träningsschema v.9-12

Mitt gamla träningsschema för vecka 2-8 är ju nu slut, så jag tänkte nu skriva upp ett nytt för ytterliggare några veckor. Jag kommer att skriva upp hur mycket jag skall träna för fyra veckor framöver, efter de veckorna kommer jag att träna mer fritt. Min målsättning kommer då att vara att träna 3-5 gånger i veckan. Om jag någon gång känner för att träna en extra gång eller någon vecka inte hinner med mer än kanske två träningspass, så kommer det alltså vara okej. Anledningen till att jag har satt upp gränser för hur mycket jag har fått träna dessa veckorna är ju att jag ville kontrollera min träning i början för att inte gå ut för hårt för att sedan lägga av snabbt igen. Efter tio veckor hoppas jag dock på att jag skall ha kommit in i träningsrutinen lite och därmed inte behöver begränsningar på samma sätt. Men nu till schemat!

TRÄNINGSSCHEMA V. 9-12

Vecka 9: 1-7 Mars
3 Träningstillfällen

1 Pass
1 Joggingrunda
1 Styrketräning på gymmet

Vecka 10: 8-14 Mars
3 Träningstillfällen

1 Pass
1 Joggingrunda
1 Styrketräning på gymmet

Vecka 11: 15-21 Mars
4 Träningstillfällen

1 Pass
1 Joggingrunda
1 Styrketräning på gymmet
+ Ett valfritt träningstillfälle

Vecka 12: 22-28 Mars
4 Träningstillfällen

1 Pass
1 Joggingrunda
1 Styrketräning på gymmet
+ Ett valfritt träningstillfälle

Kommentarer
Postat av: TIPSBLOGGEN!

Kul blogg! Ska kikas igenom! :D

2010-02-28 @ 20:17:35
URL: http://mangojango.blogg.se/
Postat av: Neha

Ja gör det, jag tycker det är askul och lugnande att sticka och virka:D

2010-02-28 @ 20:56:46
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

TACK ♥ Ska no börja följa din blogg från och med i morgon. Slutat käka godis idag haha.

2010-02-28 @ 20:57:16
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Ja visst är det billigt ;D

Snygga & billga = oslagbar kombo ;)

2010-02-28 @ 21:16:31
URL: http://myzaans.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback