Två avslöjanden...

Jag har precis satt mig här vid datorn för att finna inspiration och skriva ihop nästa veckas meny. Ja, det är ju faktiskt söndag idag så det är dags, hemskt rent vad veckorna bara flyger förbi.
Jag har kommit fram till att även mina inlägg här förökas ganska snabbt, vilket gör att veckomenyn snabbt försvinner ur spalten i sidan. För mig blir det lite jobbigt att behöva leta igenom bloggen varje gång jag skall kolla vad jag skall äta för dagen. Därför tänkte jag göra en egen kategori till veckomenyerna. Då är det även enkelt för er läsare att hitta mina veckomenyer. Ett exempel på en vecka med LC kan ju alltid vara bra för lowcarb-nybörjare, och även för den som är gammal i gemet kan det ibland behövas lite inspiration och tips från andra. Så jag ser en win-win-situation (för mig och er läsare alltså) i det här med att skapa en kategori vid namn "Veckomenyer".

Veckans veckomeny kommer se lite speciell ut. Det beror på att jag skall åka iväg på spa tisdag och onsdag! Jag fick det i julklapp av mina underbara pojkvän; Två dagar på spa, med övernattning, trerätters, frukost & massage. Det skall bli helt underbart. Dock kommer vi som sagt att äta där, det innebär att jag inte kommer att kunna planera in alla måltider för tisdag och onsdag i förväg. Jag återkommer i ett annat inlägg vad gäller mina tankegångar gällande maten de dagarna jag är på spa.


HÄR kommer jag att befinna mig tisdag-onsdag!


Bildkälla: http://cityguide.se/ystad/boende

Kommentarer
Postat av: Studentskan

Ooooh avundsjuk!! Har alltid drömt om att åka på spa! Härligt härligt :D

Kul att jag inspirerar dig, men bra att du håller dig till träningsschemat ;) Hundpromenad är ju inte helt fel det heller.

Och ja, visst är det roligt hur mycket jag utvecklats på så kort tid gällande motionen! Är riktigt stolt över mig själv :) Försöker prova på så mycket som möjligt nu när jag väl kommit igång ;)

2010-02-07 @ 19:14:37
URL: http://nyttighetermm.blogspot.com/
Postat av: Studentskan

Nu finns en länk till dig under rubriken Inspiration på min blogg :) Glömt att göra det tidigare! Hoppas det är ok att jag länkar förresten? Kram!

2010-02-07 @ 22:05:30
URL: http://nyttighetermm.blogspot.com/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback