Veckomeny v.9

VECKOMENY v.9

MÅNDAG

Frukost: Makrill med coleslaw (Ihop-släng av vad som finns hemma)

Lunch: Äpple/Jordnötsomelett (Åt aldrig det som tänkt, så flyttade fram det hit)

Middag: Stuvad vitkål och stekt kassler

 

TISDAG

Frukost: Kokta ägg & skinkröra deluxe

Lunch: Kassler med sås och sallad med fetaost

Middag: Krämig lax & bacon-sås med ”squashetti”

 

ONSDAG

Frukost: Äggmjölk

Lunch: Krämig lax- & baconsås med ”squashetti”

Middag: Falsk pastagratäng

 

TORSDAG

Frukost: Mandelbröd + pålägg

Lunch: Fläsksås med kokt broccoli

Middag: Kycklingsoppa

 

FREDAG

Frukost: Äggmjölk

Lunch: Falsk pastagratäng

Middag: Taco (Skall på middag hos en vän!)

 

LÖRDAG

Frukost: Äggmjölk

Lunch: Kycklingsoppa

Middag: Mat på jobb – Anpassar så gott det går

 

SÖNDAG:

Frukost: Ägg & Makrill/Alternativt fil med kanel (På Jobb!)

Lunch: Fläsksås med kokt broccoli

Middag: LCHF-pizza


Kommentarer
Postat av: Bögjävel - Gävles största bögblogg!

Hahaha :D jo jag är också klumpig

2010-02-28 @ 21:28:04
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Postat av: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

Härlig blogg!



sussa gott

Kram

2010-03-01 @ 01:14:24
URL: http://www.sunstreet21.devote.se

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback