Viktlogg 100211

Nu skall jag erkänna en sak...
Jag smygvägde mig faktiskt i tisdags morse, bara för att jag var nyfiken på att se skillnaden innan spa:et med lite fusk, och sedan jämföra det med efter.
I tisdags när jag klev av vågen var jag väldigt nöjd då den då visade -0,7 kg. Idag känns det dock lite trist, då vågen jämför med i tisdags visade + 1,1 kg. 1,1 kg uppgång på två dagar, och +0,4 kg sedan förra torsdagen. Egentligen är det inte så farligt om man tänker på att det blev +0,4 sedan förra veckan med tanke på att jag har varit på spa och "fuskat" en del. Det som är en liten besvikelse är väll att gå från -0,7 (Bra resultat!) till en del hekto plus på två dagar och att jag nu nästan är tillbaka på ruta 1.
Men men, sånt är livet, vi får hoppas på ett riktigt bra resultat om en vecka nu.

Veckans vikt: 69 kg
Veckans resultat: +0,4 kg
Sammanlagd viktförändring: -0,3 kg

Nu är jag ännu mer peppad inför rundan på löpbandet om en dryg timme!!!

Kommentarer
Postat av: Wushu Cissi

Det är ju jätte bra att det går långsamt neråt! då kommer du ha mycket lättare för att behålla vikten när du kommer dit du ska! Kämpa på, du är jätte duktig!

2010-02-11 @ 05:39:37
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback