Vilken morgon!

Äggen var tydligen slut i kylen här hemma och jag skulle ju äta mandelbröd till frukost. Det är fortfarande cirka 40 minuter till Netto öppnar och min mage skriker efter mat!

Dessutom har jag fortfarande kvar känslan av hugg i hjärtat, sedan jag inledde morgonen med att tro att jag hade hittat en död man.



So not funny!
Det är alltså inte en människa, utan det är kläder som på något sätt är stoppade med snö.
Jag vet inte vad andra tycker och jag vet inte om det kanske skulle kunna vara roligt i något sammanhang.
Men en sak är säker, det var inte roligt klockan 7 imorse när det fortfarande var halvmörkt ute och jag kom gående ensam.

Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback