Dagens Meny 100127

Idag skedde det en liten förändring i menyn vad gäller frukosten. På veckomenyn hade jag skrivit att jag skulle äta äggröra & bacon till frukost. Det fanns dock lite rester som behövde ätas upp, så då kändes det bättre att äta det istället. Dumt att slänga mat för att sedan laga ny! Så idag har jag ätit min i särklass skummaste frukost hittills..

DAGENS MENY (Onsdag 27/1)

Frukost:
Lite lite rester av baconsalladen, en skiva kassler bredd med majonäs och med äggskivor på (ja, man kan säga att jag åt kasslerskivan som en äggmacka. Fantasin har sällan gränser..)
Lunch: Matlåda - Stekt kassler & Blomkålsmos, tomat
Middag: Gorgonzola-kyckling & avocadosallad (Recept kommer imorgon!)



Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback