Dagens meny!

Jag kommer att ha lite olika kategorier i denna blogg, och en av dem är "Dagens meny". I den kategorin kommer jag lägga upp ett inlägg varje dag, där jag skriver vad jag ätit under dagen. Jag kommer att försöka fotografera så mycket som möjligt av mina måltider, för allas inspiration!
Jag kommer även ha en kategori vid namn "Recept LCHF/GI", där jag kommer lägga upp recept, både egna och andras (självklart med hänvisning till var jag hittat receptet).

Men nu till bloggens första....
...DAGENS MENY!

Frukost:
En halv bruk tonfisk, ett kokt ägg och en klick majonäs

Lunch: Parmasallad (Kan lägga upp förslag på recept sen!)

Mellanmål: En mini-babybell-ost!

Middag: Kycklinggratäng & Sallad (Recept kommer!)

Mellanmål 2:
En mini-babybell-ost

(Uppdaterad!)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Heej!

Ja, det är bra att ha en blogg att skriva i, kan man gå tillbaka och finna recept när man själv har hjärnstopp =)



Skönt att det gick bra för dig med, jag hoppas att jag klarar mig utan huvudverk och sötsug... =)



Kram Sanna

2010-01-12 @ 20:54:42
URL: http://www.giblogg.se

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback