Fredagkväll - sötsugets dag!

Just nu är jag väldigt sötsugen!
Det är precis som att det händer något med min kropp när det blir fredag kväll, plötsligt blir jag sugen på precis allt. Självklart är det inte något som faktiskt händer med min kropp - det sitter helt och hållet i huvudet skulle jag tro.
Förmodligen är det ett ganska tydligt bevis på att jag är van vid att "lyxa till det", "unna mig" eller "fira" på helgen - med mat & dryck.

Men inte då skall jag falla dit pågrund av att det är en viss veckodag! Absolut inte.

Hur brukar ni hantera sötsug?

Kommentarer
Postat av: Studentskan

Hej hej, nyss hittat hit till din blogg. Du hamnar på min bloglovin!



Själv får jag snarare saltsug än sötsug då godis inte riktigt är min grej, förutom choklad. Har dock inget bra sätt att hantera det på direkt måste jag erkänna :p



/Studentskan

2010-01-16 @ 01:03:42
URL: http://nyttighetermm.blogspot.com/
Postat av: Helena

Men du kan fortfarande "lyxa till det" Med någon god och exotisk frukt! Jag åt igår en liten skål med färsk ananas, jordgubbar och passionsfrukt. Liten klick med vispad grädde på blir supergott och nyttigt.. eller köp riktigt fin choklad, mörka praliner inte sån man kan köpa på ica utan gå till en riktigt chokladbutik där dom gör sina egna praliner.

2010-01-16 @ 09:36:47
URL: http://questforbeauty.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja det sägs ju att man äter med ögonen.. Så härliga färger är ju så väldigt inbjudande, jag gillar också att ta ut grönsaker och frukter från sina plastförpackningar de ibland kommer i och lägga dom i en snygg skål, Visst är det kul att hitta inspiration hos andra, det är det som är så bra med internet, att man kan dela med sig och hjälpa varandra att må bra och nå sina mål! Ha en bra dag kram

2010-01-16 @ 12:02:57
URL: http://questforbeauty.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback