Godnatt kära läsare!

Så, nu har jag matat er med lite recept!
Recept får förbli dagens tema idag för jag tänkte försöka sova nu. Så imorgon tar vi lite andra inlägg än bara recept & dagens meny.

Innan jag lägger mig kan jag dock dela med mig av morgondagens planer:
7.00 - Gå upp & äta frukost
7.30 - Göra mig i ordning
9.30 - Plugga
11.20 - Bege mig ner i stan; Gå en runda på stan & äta lunch med en vän
13.15 - Föreläsning
16.15 - Träna, Gympa med stång
Gå ut med hunden när jag kommer hem
Handla mat
Laga mat & äta.
Resten av kvällen blir det en lugn hemmakväll framför tv/dator & ev. lite plugg.

Morgondagens utmaning: Gå upp i tid och äta mina tre huvudmål på "normala" tider. Samt välja en bra lunch på någon restaurang/fik. Jag har en liten plan på att försöka övertyga min luncharkompis att vi skall gå till Café och Le (har aldrig ätit där, men har varit med när andra har och jag tror de har bra sallader) eller typ Graffiti Café.
Morgondagens kom ihåg: Ta med något mellanmål och träningskläder till skolan!
Morgondagens middag: Ej bestämd ännu


Kommentarer
Postat av: Studentskan

Låter som en bra plan för dagen :) Hoppas det går bra att komma upp ur sängen, själv lyckas jag sällan eller aldrig med det den tid jag tänkt om jag inte måste :P Men så är jag ovanligt sjukt seg och morgontrött också ;)

2010-01-22 @ 00:52:06
URL: http://nyttighetermm.blogspot.com
Postat av: Therese

Tja! :)



Ja, gör så. Jag ska tex ut och springa med bara 1 tjej imorgon i Sthlm. Det kommer att ta tid att få folks uppmärksamhet. Får man ihop ett fåtal så får man se det som ett framsteg. När det blir varmare kommer folk att vara mer intresserade. :)



Kram Therese :) ;)

2010-01-22 @ 09:41:48
URL: http://bloggjoggen.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback